(03849) 7-49-36
Контакти

Проєкт «млин»

Мета:

виховання та розвиток духовно багатої й усебічно розвиненої особистості; згуртування класних колективів 1-11 класів, розкриття талантів, нахилів, творчих напрямків кожного школяра окремо та класних колективів загалом, надає можливість реалізувати роботу учнівської організації самоврядування по секторах у кожному турі проєкту.

План проведення освітнього проєкту «Млин»

Назва туру Зміст діяльності Термін виконання Класи-учасники Відповідальний
1 Ціннісне ставлення до держави та суспільства Фотоконкурси «Моя країна – Україна», "Україна - це ми!" Жовтень 2021 2-11 класи Лобода А.М., комісія самоврядування «Дозвілля»
Фестиваль «Подоляночка» Травень 2022 2-4 класи Лобода А.М.
Конкурс малюнків «Що для мене Україна» до 02.10.2021 3-11 класи Райська Н.В., класні керівники
2 Ціннісне ставлення до себе (спортивний тур, формування здорового способу життя) Конкурс фітнесхвилинок 10.09. 2021 2-4, 5-7 класи МО вч. фізич.виховання, класні керівники
День туризму 28.09.2021 5-11 класи МО вч. фізич.виховання
Місячник футболу Протягом року 5-11 класи МО вч. фізич.виховання
Змагання «Богатирські ігри» Протягом року 1-11 класи МО вч. фізичного виховання
3 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва (художньо-естетичний тур) Тиждень образотворчого мистецтва Протягом року 1-11 класи Райська Н.В.
Участь у конкурсі дитячої творчості "Природа очима дітей" Квітень 2-11 Райська Н.В., класні керівники
День хореографії (конкурс «Танцюють усі») до 14.05. 2022 5-11 класи Лобода А.М.
Свято осені для учнів 1-4 класів, свято квітів для 5-11 класів, присвячене Дню миру Вересень-жовтень 2-11 класи Лобода А.М., класні керівники
4 Ціннісне ставлення до праці (господарчо-побутовий тур) «Шкільний макулатуринг» Двічі на семестр 1-11 класи Лобода А.М.
«Господарочки», «Я вмію все!» Лютий 3-5 класи МО вч. праці
«Час для волонтерства» Квітень 2-11 класи Лобода А.М.
5 Бонусний тур «Щоденник року» щомісяця 3-11 класи Лобода А.М.
«Стиль школяра» щотижня 1-11 класи Лобода А.М.
«Чистюля тижня» щотижня 1-11 класи Лобода А.М.

Очікувані результати:

  1. Виховання дитини як суб'єкта власного життя й успіху, оволодіння нею необхідними життєвими компетентностями шляхом удосконалення позакласних видів діяльності.
  2. Набуття дітьми достатнього життєтворчого потенціалу.
  3. Сприяння розвитку творчого потенціалу кожної дитини через реалізацію її нахилів і здібностей методом залучення до КТД.
  4. Створення комфортних умов міжособистісних стосунків для самореалізації кожного здобувача освіти.
  5. Широке охоплення здобувачів освіти позаурочною діяльністю та її результативність
  6. Формування навичок здорового способу життя, вироблення в здобувачів освіти стійких навичок відмови від шкідливих звичок.
  7. Реалізація творчих, фізичних, інтелектуальних здібностей здобувачів освіти.
Top